Office Manager • Gent

Office Manager

Ben jij een allround veelzijdig persoon die met plezier multitaskt, beheert en organiseert, alsook met enthousiasme zich ontfermt over de goede werking van een dienst, solliciteer dan nu!

Werken bij Engels Projects:

Engels Projects is onderdeel van de groep Engels, een Belgische familiale onderneming die sinds 1945 pionier is op de markt van ramen en deuren. De groep Engels produceert zelf houten en aluminium buitenschrijnwerk & verdeelt en plaatst deze via haar winkelnetwerk over heel België en via Engels NV. Engels  Projects richt zich enkel op de “grote projecten” (appartementsblokken, scholen, torens, enz…) met klanten zoals Interbuild, revive, ION, Willemen, …

Omdat deze afdeling in volle groei zit en wij deze op een professionele manier willen ondersteunen zijn wij op zoek naar een Office Manager die verschillende taken op zich neemt.

CalculatorWat doe je?

De jobinhoud gaat van planning van de projecten, tot aankoopverantwoordelijke, tot controller tot een stukje facility management en zoveel meer.

Sommige aspecten van de job gebeuren in samenwerking met de BU Manager, andere verlopen in volledige vrijheid met de nodige verantwoordelijkheden. Het einddoel bestaat erin het team te ontlasten en te laten focussen op hun toegevoegde waarde. Uiteindelijk vorm jij de olie van het raderwerk en ben je de onmisbare schakel! Dit zijn o.a. jouw verantwoordelijkheden:

– Beheer van het operationele (planning plaatsing, communicatie werfleiders & stielmannen, administratieve verplichtingen: vergunningen, check-in, etc, infoverstrekking personeel aan HR, enz. …)

– Controle en beheer van de gestelde KPI’s via een opvolgingssoftware.

– Facility management: nieuwe collega’s, plaatsers van het nodige werkmateriaal voorzien, zorgen voor alle voorzieningen op kantoor, regelen van beursbezoeken, toegangsbatchen, catering, …

– Het beheer van de stock (klein bouwmateriaal) op zich nemen. Dit houdt niet enkel in dat er een duidelijk overzicht is, maar ook onderhandeling met leveranciers waar nodig, afnames opvolgen, etc …

– Organisatie Dienst na verkoop

– Administratieve taken zoals calculaties meer leesbaar maken voor het eigen programma, facturen nazien, in vraag stellen, emails en ander berichtverkeer correct afhandelen, …

Met andere woorden: Engels projects zoekt een persoon die van alle markten thuis is, die een waardevolle ondersteuning biedt aan de dagdagelijkse werking maar die ook meebouwt aan de verdere professionele groei. Een hands-on persoon, die graag initiatief neemt, op een intelligente manier organiseert en zich gelukkig voelt als het team op volle toeren draait.

Met wie werk je samen?

Dit alles doe je natuurlijk niet alleen, maar als onderdeel van een team die bestaat uit ongeveer 10 collega’s, waaronder projectleiders, medewerkers op de back office en je leidinggevende binnen jouw team.

Wat bieden we?

– Een voltijdse tewerkstelling van onbepaalde duur binnen een dynamische, familiale omgeving binnen een bedrijf dat in volle groei is.

– Je krijgt de nodige verantwoordelijkheden & vrijheden binnen een gemotiveerd & betrokken team.

– Een aantrekkelijk salarispakket volgens ervaring en opleiding, aangevuld met extralegale voordelen zoals groepsverzekering.

– Plaats tewerkstelling: Sint-Denijs-Westrem.

Je gegevens



Je bericht

* Verplichte velden