Werkvoorbereider/ Technisch adviseur • Lokeren

Hou jij ervan om met je technisch advies en ondersteuning de werfleider en de klant verder te helpen? Ontferm je je graag over een  professionele service? Vind je het normaal dat je werk steeds punctueel en precies wordt uitgevoerd. Dan is volgende functie zeker iets voor jou!

Wat doe je?

Als werkvoorbereider sta je in voor heel wat verschillende taken. Hierbij een blik op wat je allemaal in je takenpakket hebt zitten:

– Je bent het aanspreekpunt voor de klant van opmeting tot oplevering, alsook eventuele dienst na verkoop.

– Als er wijzigingen nodig zijn, pas je offertes aan en bezorg je deze terug aan de klant

– Je geeft de uiteindelijke bestellingen door aan de fabriek zodat zij dit in productie kunnen laten gaan

– Je plaats bestellingen, maakt infofiches klaar voor de plaatsers en verwerkt opleveringsdocumenten

– Je staat in voor het opmaken van technische uitvoeringstekeningen en voor de opmaak van technische fiches. Je zorgt voor de juiste calculatie.

– Je werkt nauw samen met de werfleider om de plaatsing voor te bereiden.

– Je zoekt mee naar de meest kwalitatieve en esthetische oplossing voor de klant.

werkvoorbereiderMet wie werk je samen?

Je werkt nauw samen met heel wat collega’s intern: de werfleider is wel jouw belangrijkste sparringspartner, samen vormen jullie één team dat verantwoordelijk is voor de kwalitatieve oplevering Verder werk je samen met je collega’s van onze shops en de productie. Je hebt ook veel telefonische contacten met klanten, leveranciers, architecten,….  Je ziet het, zowel intern als extern heb je vele contacten. Je rapporteert zelf aan de Shop Manager

Wie ben je?

Je hebt reeds ervaring met hout of aluminium producten. Dat kan je opgebouwd hebben in de sector van ramen of deuren of in een andere bouwsector.
Heb je een bachelor in hout dan is dit een ideale opleiding om in deze functie te stappen. Heb je een werkervaring die je hierdoor ook veel kennis heeft opgeleverd, dan is dat ook interessant.
– Met je organisatietalent en jouw gestructureerde aanpak weet je jouw ervaringen optimaal in te zetten om de klant tevreden te houden.

– Je kan jouw administratieve skills inzetten om een goed overzicht te behouden van alle lopende werkzaamheden.

– Je kan zelfstandig werken en je bent van nature uit proactief.

– Oplossingsgericht & positief ingesteld zijn, vind je zelf een belangrijke waarden.

– Je bent vlot en open en hebt goeie communicatieve vaardigheden.

– Werken onder druk geeft je een boost en hebt geen problemen met deadlines.

– Je beheerst het Nederlands én je kan terugvallen op een basis Frans. Met je PC kennis kan je elk probleem aan, vooral Excell mag geen uitdaging vormen.

– Kennis autocad is een pluspunt

Wat bieden we?

Werken bij Engels NV:
Engels is  een waardengedreven familiebedrijf actief in de sector van het buitenschrijnwerk, dat ongeveer 170 mensen te werk stelt en in 2019 een omzet van +/- 38M Euro realiseerde. Engels werd in 1945 opgericht door Gaston Engels als een klassieke schrijnwerkerij voor houten ramen. Vandaag bestaat de  “groep engels”, onder leiding van de 3e generatie, uit 5 afdelingen: een productiebedrijf voor houten ramen (Engels Factory in Lokeren), een productie bedrijf voor aluminium schrijnwerk (Avista in Eeklo), een netwerk van 11 “Engels-shops”, een bedrijf gespecialiseerd in het leveren en plaatsen voor grote projecten (Engels Projects) en een bedrijf gespecialiseerd in private label buitenschrijnwerk (DM).

– Een voltijdse tewerkstelling van onbepaalde duur binnen een dynamische, familiale omgeving binnen een bedrijf dat in volle groei is

– Je krijgt de nodige verantwoordelijkheden & vrijheden binnen een gemotiveerd & betrokken team

– Een aantrekkelijk salarispakket volgens ervaring en opleiding, aangevuld met extralegale voordelen zoals groepsverzekering.

– Plaats tewerkstelling: Lokeren

Je gegevens



Je bericht

* Verplichte velden